Projekt logo dla Polskie Centrum Fotowoltaiki. PCF świadczy usługi doradztwa, montażu, serwisu i dystrybucji rozwiązań fotowoltaicznych. 

Zaprojektowany przez nas znak jest wynikiem wniosków z wspólnych prac z PCF nad briefem określającym główne założenia identyfikacji wizualnej marki. Bazując na analizie potrzeb wizerunkowych, postawiliśmy na oparcie logo na 3 głównych skojarzeniach. Energia, dom i natura mają być bazą do budowy wizerunku firmy. Zestawiliśmy je ze skróconą nazwą PCF i połączyliśmy z emocjami takimi jak stabilność, zaufanie i nowoczesność.

Ze względu na charakter działalności i wiele miejsc w jakich logo może się pojawiać, od długopisów po wielkoformatowe oznaczenia instalacji zaprojektowaliśmy znak w kilku wersjach pozwalających na bezpieczne implementowanie go. Polskie Centrum Fotowoltaiki otrzymało obok głównej formy znaku, pomniejszoną, wykorzystująca akronim, ale również opracowaną wersję z korekcją dla pomniejszeń.

Podsumowując dla PCF przygotowaliśmy księgę znaku z wytycznymi jak używać znaku oraz wizytówkę i papier firmowy. Ponad to zaprojektowaliśmy również ulotkę informacyjną, plakat informacyjny oraz szablon prezentacji PowerPoint obejmujący blisko 40 stron. W ramach projektu opracowaliśmy stronę internetową w oparciu o szablon wordpress.

Zachęcamy do zobaczenia innych naszych projektów logo w naszym logofolio.